2011年11月14日星期一

就來11點先開!

23 則留言:

  1. 2247見到仲有32g和64g白色,2249 all finished.
    unable make it! not fast enough to finish hk id.
    loading n loading n loading

    回覆刪除
  2. 圖中的error係咪代表其他時間仲有,只係呢個時間無哂?

    回覆刪除
  3. This method makes lots of people angry including me.

    回覆刪除
  4. not only angry la......want kill them

    回覆刪除
  5. 圖中的error係咪代表其他時間仲有,只係呢個時間無哂?
    --> 出翻來以訂灑

    回覆刪除
  6. 佢老味,死蘋果爤蘋果。

    回覆刪除
  7. 我都係甘。小

    回覆刪除
  8. 好奇一問~點解得3gs先收到SMS?4gs無sms通知嘅??

    回覆刪除
  9. 回上題: 因為4gs根本無開賣過 haha

    回覆刪除
  10. 其實睇佢死款, 應該無咩貨可以供訂! 有越來越小貨既趨勢!
    我地仲陪佢玩既話,真係好L傻仔! 中晒佢地啲陷阱!
    Apple 因住Steve Job 走左一年後你地啲Product 會跌到落谷底!!!!

    回覆刪除
  11. 給版主意見: 其實3gs 可剔出SMS 成分股,因已沒人在乎

    回覆刪除
  12. 同意樓上的話...

    回覆刪除
  13. 其實大家唔使甘唔開心,事實唔係無得訂,只係俾我地祖國偉大的同胞用D高科技技術同大量的勞動力訂哂咋,人地係職業,我地係搵外快咋,仲有香港水貨王受聘的大量非本地勞動力合攻,情形就似再係IFC排多一次4日4夜甘最後最能有大收鑊的那些人一樣,只不過今次係電腦版,大家想想他們是用咩方法勝利,就係用一D不守規則的方法,唔知大家明嗎?其實係唔公平既?不過APPLE又懶理,結論是有人買貨有錢收就得,理得你點買同有幾唔公平!

    回覆刪除
  14. 意見: 其實3gs 可剔出SMS 成分股

    回覆刪除
  15. 大陸人點會有香港ID?
    佢地請咩人可以大量身份証同佢地預訂? 南亞人?非州人?
    唔得 全部都冇資格reserve到
    係好嬲apple 但係呢d 屎橋應該係 負責香港apple果班xyz諗出黎
    由11月4號開始 到ifc到宜家reserve
    apple香港既做法都係食屎 只係想話俾總部知業績 根本冇諗過後果

    回覆刪除
  16. No need unhappy. I don't see anyone got it in last few days

    回覆刪除
  17. 其實3gs 可剔出SMS 成分股 --> 讚同

    回覆刪除
  18. 補充一句香港有大量內地新移民同有香港身分證的水貨客,如果有幾百元茶錢,這些力量是不容忽視!就好似IFC門口代排的那些人一樣,好多都有香港身分證架啦!唔好以為其他民族樣貌既人就一定不會有香港身分證,其實佢地好多都有甚至乎同你我一樣都係香港出世既新一代,你估仲廿年前咩?

    回覆刪除
  19. 今日開始未?

    回覆刪除